X
X
X
 
Müşteri Deneyimi

Müşteri deneyimi, artık değişiyor. Bugün markanızın müşterileri; ilgi alanları ile ilgili ürünleri, hizmetleri ve kampanyaları kendi ilgilerine özel olarak hazırlanan mesajlardan, reklamlardan ve e-posta hesaplarından takip etmeyi seviyor.

 
Müşterilerinizi ne kadar iyi tanıyorsunuz?

Yeni nesil müşteri deneyimi yolculuğu ile beklentileri anında karşılayın!

Müşterilerinizi ne kadar iyi tanıyorsunuz?

YENİ NESİL MÜŞTERİ DENEYİMİ YOLCULUĞUNA HAZIR MISINIZ?

Müşteri deneyimi, artık değişiyor. Bugün markanızın müşterileri; ilgi alanları ile ilgili ürünleri, hizmetleri ve kampanyaları kendi ilgilerine özel olarak hazırlanan mesajlardan, reklamlardan ve e-posta hesaplarından takip etmeyi seviyor. Peki siz müşterilerinizi ne kadar iyi tanıyorsunuz? Kimler nelerle ilgileniyor, neden ilgileniyor, neleri tercih etmiyor, neleri beğeniyor? Zaman müşterilerinizin deneyimini, deneyimleme zamanı!

Neden Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi?

Bugün, müşterilerinizin ürün ve hizmet almak için çok daha fazla seçeneği var. Kendinize şu soruları sormalısınız: Neden siz? Sizi neden tercih etmeliler? Diğer markalardan farkınız ne? Bu soruların cevapları, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi oluşturmanızla birlikte netlik kazanmaktadır. Müşterilerinizin davranışlarını, ayrı ayrı analiz ederek satın alma tercihlerini iş süreçleriniz ile birleştirmeniz için entegre çözümlere ihtiyacınız var. Marketing Automation çözümleri, sunduğunuz servisler için zamanlamayı, hedeflemeyi, ilgili içeriği müşterilerinizin davranışlarına göre çapraz kanallı olarak ayarlayıp hedef kitlenize kişisel düzeyde ulaşmanızı sağlar ve müşteri yolculuğunuzu destekler.

Satın Alma Kararında Kişiselleştirilmiş Deneyimin Önemi

Tüketicilerin, iyi bir müşteri hizmetine daha fazla para harcadığı bilinen bir gerçek. Bugün satın alma alışkanlıkları, dijital ortamlarda dönüşmektedir. SiriusDecisions araştırmasına göre ürün satın alanların %67’sinin yolculuğu, bugün dijital platformlarda gerçekleşmektedir. Infosys verilerine göre ise tüketicilerin %86’sı, satın alma kararlarında kişiselleştirilmiş hizmetlerin rol oynadığını belirtmektedir. Müşteri yolculuğunda sağlanan memnuniyet ise diğer tüm müşteri memnuniyeti ölçümlerinden %30 daha fazla oranda tahmin elde etmeyi sağlamaktadır. (McKinsey)

Nasıl Geçiş Sağlarım?

IBM Marketing Cloud, Tealeaf, IBM Customer Experience Analytics, Social Media Marketing, Content Marketing, Design Thinking Workshops gibi pek çok çözüm ve uygulamayı, şirketinizin dijital marketing stratejilerine entegre ederek kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi yolculuğuna donanımlı bir şekilde başlayabilirsiniz.

Şirketime ne katkı sağlar?

Hedef kitlenizin ilgilerine özel içerik ulaştırabilir, doğrudan müşterilerinize erişim sağlayabilir ve kendi dijital kanallarınıza entegre edebilirsiniz. Şirketinizin pazarlaması için omni-channel yönetimi gerçekleştirebilirsiniz. Davranışsal pazarlama stratejilerini ve data bilgilerini entegre ederek email, mobil, sosyal medya ve web sitenizde kullanabileceğiniz araçlarla size zamanda verimlilik sağlayarak satış süreçlerinizi dönüştürmenize destek olur.

  • Müşteri deneyimini tüm kanallarda eş zamanlı olarak yönetmenizi sağlar.
  • Kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi; müşterilerinizin beklentisine, ilgisine ve satış hedeflerinize göre içeriği onlara ulaştırmanızı sağlar.
  • Hedef kitlenizle daha kişisel düzeyde iletişim kurabilirsiniz.
  • Kitle yerine kişiye hitap edip mobil olabilirsiniz.
  • Dönüşüm oranını artırır.
  • Müşterilerinizi muhafaza etmenizi ve müşteri sadakatini sağlar.
  • Web sitenizi ziyaret eden her kullanıcıya kişisel düzeyde ulaşabilirsiniz.
  • Müşteri datanızın içinde kaybolmak yerine hedef kitleniz ile bire bir etkileşim kurabilirsiniz.

 

Nasıl Edinirim?

Müşteri deneyimi yolculuğu avantajlarına sahip olmak için bizimle iletişime geçin, süreçlerinizi değerlendirelim ve size uygun çözümlere birlikte karar verelim.

 
 
Facebook Twitter Linked-InYoutube Instagram 
 
LuckyEye Kaya Aldoğan Sokak Serhan Apt. 3/10 Esentepe İstanbul Türkiye Tel: +90 212 216 8251 | Fax: +90 212 216 8254 | Harita
Google PartnerMicrosoft Partner