X
X
X
 
Blog

Blogumuzdan dijital dünya ile bağlantılı her konuda yaptığımız paylaşımları takip edebilirsiniz.

 

Müşteri Yolculuğu Haritası  

 

Müşteri Yolculuğu Haritası

Customer Journey yani Müşteri Yolculuğu nedir? Müşteri Yolculuğu Haritası ne işe yarar? Markaların marketing stratejileri için son dönemlerde oldukça önemli olan customer journey map kavramına gelin, birlikte yakından bakalım...

Müşteri yolculuğu haritası, müşterilerin markanın bir ürünü ya da servisi kullanırken attığı adımları ve geçeceği yolları ayrıntılı olarak analiz eden bir yolculuk planıdır. Tüketicinin geçtiği her aşamayı adım adım planlayan markanın Müşteri olsam nasıl yapardım? Sorusunun yanıtları ile ilerleyerek ve deneyimlemesi ve kendi verileri ile birleştirmesi söz konusudur. Tüm bu aşamalar da şirketlerin marketing stratejisi için oldukça önemlidir. Müşterinin gözünden markanızı deneyimlemeye, müşterinin yerine geçmeye bunu yaparken de marka kaynaklarından yararlanmaya yarayan müşteri yolculuğu haritası, ihtimalleri de işin içine katar ve iyi planlanırsa 360 derece müşteri deneyimini sağlar. Ürününüz veya servisinizin tüm satın alma karar aşamalarını tek bir yerde deneyimleyebilirsiniz.

 Müşteri Yolculuğu Haritası Ne İşe Yarar?

  • Müşterilerinizi anlamanızı ve empati kurmanızı,
  • Ürün ve servislerinizin verimliliğinin artmasını,
  • Pazarlama stratejilerinizin dönüşümünü,
  • Marka farkındalığının artmasını,
  • Tüketicinin ihtiyaçlarının ve duygularının bir arada resminin sunulmasını,
  • Müşteriye değer yaratmayı ve ardından markanızın tüketiciyle eş zamanlı olarak hareket etmesini sağlar.  
 
 
Facebook Twitter Linked-InYoutube Instagram 
 
LuckyEye Kaya Aldoğan Sokak Serhan Apt. 3/10 Esentepe İstanbul Türkiye Tel: +90 212 216 8251 | Fax: +90 212 216 8254 | Harita
Google PartnerMicrosoft Partner