X
X
X
 
Blog

Blogumuzdan dijital dünya ile bağlantılı her konuda yaptığımız paylaşımları takip edebilirsiniz.

 

Dijital Bankacılığın Geleceği Sosyal Dünyada Yatıyor...

Dijital Bankacılık Çözümleri
 
Perakende bankacılık için etkin bir müşteri deneyimi nasıl olabilir? Dijital bankacılık için daha etkili müşteri deneyimine nasıl ulaşılır? Bankalar için dijital müşteri ilişkileri yönetimi ve dijital pazarlama nasıl yapılır? Sosyal kanallar, bankacılık sektörünün iş süreçlerini nasıl etkiliyor? IBM Watson ve Social Business çözümleri, bankacılığın geleceğini nasıl şekillendirebilir? Bankaların dijital geleceğine, bankacılık sektörü hakkında merak edilenler ve cevaplarına 13 Şubat'ta İstanbul'da düzenlenen IBM etkinliğinde yer verildi.
 
HSBC, DenizBank, Halk Bankası ve Türkiye İş Bankası gibi pek çok bankanın yetkililerinin katıldığı “IBM Get Social Digital Bank of Future: Power of CMO’s Better Engagement Means Better Banking” etkinliği, geleceğin dijital bankacılığı ile ilgili öngörüleri ve pazarlama yöneticilerinin buradaki rolünü masaya yatırdı. Bankaların diital geleceği ve müşteri deneyimi üzerinde yoğunlaşan etkinliğin konuşmacıları arasında IBM Strateji ve Dönüşüm Danışmanı Pooja Bhardwaj, IBM Ortadoğu Bankalarda Strateji ve Analitik Associate Partner Farhan Syed ve LuckyEye CEO’su Tolga Artan katıldı. 
 
IBM Tolga Artan
 
Daha etkin bir müşteri deneyimine ulaşmanın yolları ile ilgili bilgi veren Tolga Artan, gerçek zamanlı dijital pazarlamanın nasıl yapılması gerektiğiyle ilgili detayları da katılımcılarla paylaştı. Bankacılıkta sosyal medya ve sosyal bankacılık konularına dikkat çekilen etkinlikte bankacılıkta kullanılabilen IBM ürünü Watson Explorer, Social Business ve Tealeaf çözümleri ile ilgili pek çok ayrıntılı bilgiye yer verildi. Yurtdışında yer alan bankaların müşteri kredi notlarını belirlerken sosyal medyadaki networklerini de değerlendirdiğine dikkat çeken Tolga Artan, bunun yanında  “Sosyal İçerik Toplama (Social Curation) sayesinde biz, kendimizi değil müşterilerimiz bizi anlatacak” diye vurguladı. IBM Watson Explorer ile bankaların müşterilerini nasıl tanıyabileceğine de dikkat çekti. Kişisel finans yönetimi PFM’in (Personal Financial Management) bankacılık deneyimine etkisini katılımcılarla paylaşan Artan, ayrıca IBM Tealeaf çözümü ile müşteri deneyimini yakından izleyerek 20 dakika içerisinde müşteriye geri dönüş yapılabildiğini de ifade etti. Geleceğin müşteri deneyimi ile ilgili görüşlerini aktaran Artan, “IBM ile birlikte müşteri algısını ve sosyal medya içerisinde yer alan verileri iş sonuçlarına dönüştürmek için çalışıyoruz” diye vurguladı. 
 
Türk bankacılık sektöründe müşteri ilişkileri yönetiminin dijital geleceğinin ve müşteri etkileşimi stratejilerinin ele alındığı etkinlikte bankaların sosyal ve mobilite sayesinde dijital pazarlama çözümleri ile nasıl katma değer elde edebileceği IBM çözümleri çerçevesinde katılımcılara aktarıldı. 
 
 
  
 
 
Facebook Twitter Linked-InYoutube Instagram 
 
LuckyEye Kaya Aldoğan Sokak Serhan Apt. 3/10 Esentepe İstanbul Türkiye Tel: +90 212 216 8251 | Fax: +90 212 216 8254 | Harita
Google PartnerMicrosoft Partner